wtorek, 5 maja 2009

You'll see...


Myślisz, że nie potrafię żyć bez twojej miłości?
To jeszcze się przekonasz
Myślisz, że nie przetrwam kolejnych dni?
Myślisz, że nie zostało mi nic, jeśli nie mam ciebie u swojego boku?
Jeszcze przekonasz się, że jesteś w błędzie
Kiedyś, w jakiś sposób na pewno

Myślisz, że już nigdy nie będę się śmiała?
Myślisz, że zniszczyłeś moją wiarę w miłość?
Myślisz, że po tym wszystkim co zrobiłeś
Nie zdołam odnaleźć drogi do domu?
Jeszcze przekonasz się, że jesteś w błędzie
Kiedyś, w jakiś sposób na pewno

Jestem zupełnie sama
Ale nie potrzebuję nikogo
Bo wiem, że przeżyję
Wiem, że to przetrwam
Zdana całkowicie na siebie
Tym razem nie potrzebuję nikogo
Ten czas jest tylko mój
I nikt nie będzie w stanie mi go odebrać
Zobaczysz...

Myślisz, że jesteś silny, ale tak naprawdę jesteś słaby
Sam się o tym przekonasz
Potrzeba o wiele więcej sił, żeby móc płakać
Żeby móc przyznać się do porażki
Mam prawdę po swojej stronie
Ty masz tylko kłamstwa
Któregoś dnia się o tym przekonasz
Kiedyś, w jakiś sposób na pewno

Jestem zupełnie sama
Ale nie potrzebuję nikogo
Bo wiem, że przeżyję
Wiem, że to przetrwam
Zdana całkowicie na siebie
Tym razem nie potrzebuję nikogo
Ten czas jest tylko mój
I nikt nie będzie w stanie mi go odebrać
Zobaczysz...


Madonna - You'll See

1 komentarz: