poniedziałek, 11 maja 2009

Blurry (Hold Her Tight)


Wszystko jest takie niejasne 
A wszyscy tacy sztuczni 
Każdy z nas jest strasznie pusty 
A wszystko wokół tak cholernie popieprzone 
Bez ciebie nie potrafię odnaleźć spokoju 
Nie potrafię nawet dalej żyć 
Mój cały świat skupiał się na tobie 
A teraz potykam się i czołgam
 
Mogłeś być dla mnie kimś wyjątkowym

Mogłeś być dla mnie wszystkim

Dobrze wiesz, że ochroniłabym cię

Przed całym złem tego świata

Teraz zastanawiam się co robisz

Wyobrażam sobie, gdzie teraz jesteś

I choć dzielą nas oceany odległości

Dla mnie to wcale nie jest tak daleko


Czy możesz zabrać ode mnie cały ten ból?

Czy możesz zabrać ode mnie cały ten ból

Który sprawiłeś, wyrzucając mi wszystko prosto w twarz?!

Wyjaśnij mi to wszystko!


Wszyscy się zmieniają
Nie został już nikt, kto nadal byłby prawdziwy
Nie został nikt, kto mógłby naprawić to co spieprzyłeś

Kto mógłby powiedzieć mi co teraz czujesz

Bo niestety, nadal jestem zagubiona bez ciebie

Nie potrafię dalej żyć

Mój cały świat skupiał się na tobie

A teraz potykam się i czołgam

Nikt mi nie powiedział co myślisz

Nikt mi nie powiedział co mam mówić

Wszyscy potrafią tylko doradzać

Ale nikt nie doradził mi, kiedy powinnam uciec

Nikt mi nie powiedział, gdzie mam się ukryć
Nikt ci nie powiedział co masz powiedzieć

Wszyscy potrafią tylko doradzać

Ale nikt nie doradził mi, kiedy powinnam uciec
Od ciebie...

Czy możesz zabrać ode mnie cały ten ból?
Czy możesz zabrać ode mnie cały ten ból

Który sprawiłeś, wyrzucają mi wszystko prosto w twarz?!

Wyjaśnij mi to wszystko!

Wyjaśnij mi to wszystko jeszcze raz!

I zabierz cały ten ból

Zabierz ode mnie ten ból...


Długo nie wiedziałam, co napisać w nowym poście. Nie wiedziałam jaki tekst przytoczyć, choć tak dużo się ich uzbierało... Czemu wybrałam akurat ten? Bo łączy w sobie żal i gniew. Dwa najbliższe mi teraz uczucia. Ale nie wiem, czy to w pełni oddaje to co teraz czuję. Sama już nie wiem co to jest. Jestem na kompletnym zadupiu. Na rozdrożu i pozbawiona sensu... Gdybym miała kierować się emocjami, znalazłby się tu tylko inny tekst. W niezrozumiały sposób, przylgnęła ostatnio do mnie piosenka o tekście nie za bardzo pasującym do sytuacji. A może się mylę...? Nie wiem do kogo miałabym go zaadresować, ani co chciałabym nim przekazać. Może faktycznie jedno przytulenie sprawiłoby, że poczułabym się lepiej... Jestem chodzącą sprzecznością i niezrozumiałością ;).


Czuje burzę emocji przepływającą przez niego
Słońce wstaje leniwie, sprawiając, że jej oczy błyszczą
Tak bardzo chciałby jej powiedzieć

Że jego życie ostatnio było w rozsypce

Uleczyła jego samotność

Ale to co on teraz czuje

W jakiś sposób ją przeraża


Ale wiem, że wszystko będzie z nią dobrze

Jeśli on po prostu się zamknie i mocno ją przytuli

Znowu w miejscu gdzie wszystko się skończyło

I gdzie znowu może się zacząć

A to co on zamierza jej powiedzieć

Nieodwołalnie ją odstraszy


Ale wiem, że wszystko byłoby z nią dobrze

Gdyby po prostu się zamknął i mocno ją przytulił...




-------------------------------------------------------------------------------------
Puddle Of Mudd - Blurry

Titiyo - Hold Her Tight

-------------------------------------------------------------------------------------

4 komentarze:

  1. Ach...
    Jeśli czujesz gniew wykorzystaj go w dobry sposób, aby zapomnieć...nie rozpamiętywać


    Zacieram ślady twoich ust, ukrywam żywy ciągle gniew,
    Udaję, że to już nie moja sprawa
    Obdzielam sobą każdy dzień, sprzedaję myśli byle gdzie,
    A wszystko po to, by upewnić się, że umiem
    Sama sypiać, sama spędzać każdy czas, spojrzeć sobie w twarz

    Żałuję, że cię znałam, żałuję, że kochałam,
    Bo nie wart jesteś żadnej łzy, nie chciałeś wierzyć im
    Żałuję, że cię znałam, żałuję, że ufałam
    I powiem to, choć szkoda słów, że będziesz kiedyś sam
    Całkiem sam i bez żadnych szans
    Całkiem sam, tak jak kiedyś ja
    Całkiem sam...

    Znowu szare dni dopadły mnie, ciało snuje się jak cień
    Słowa bolą dziś jak dawniej, idę
    Ślady ust zmieniają się, ślady stóp, co depczą mnie
    Choć zacieram je, upewniam się, że umiem
    Sama sypiać, sama spędzać każdy czas, spojrzeć sobie w twarz

    Żałuję, że cię znałam, żałuję że kochałam,
    Bo nie wart jesteś żadnej łzy, nie chciałeś wierzyć im
    Żałuję że cię znałam, żałuję ze ufałam
    I powiem to, choć szkoda słów, że będziesz kiedyś sam
    Całkiem sam i bez żadnych szans
    Całkiem sam, tak jak kiedyś ja
    Całkiem sam...

    Mogłeś mnie dla siebie mieć,
    Mogłeś, ale czas nie ten
    Mogłeś wszystko, tylko jedno słowo twoje
    Mogłeś więcej niż byś mógł
    Mogłeś być na zawsze ty
    a teraz bądź ze sobą sam!

    Całkiem sam i bez żadnych szans
    Całkiem sam tak jak kiedyś ja
    Całkiem sam! x2

    OdpowiedzUsuń
  2. First I was afraid
    I was petrified
    Kept thinking I could never live
    without you by my side
    But I spent so many nights
    thinking how you did me wrong
    I grew strong
    I learned how to carry on
    and so you're back
    from outer space
    I just walked in to find you here
    with that sad look upon your face
    I should have changed my stupid lock
    I should have made you leave your key
    If I had known for just one second
    you'd be back to bother me

    Go on now go walk out the door
    just turn around now
    'cause you're not welcome anymore
    weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
    you think I'd crumble
    you think I'd lay down and die
    Oh no, not I
    I will survive
    as long as i know how to love
    I know I will stay alive
    I've got all my life to live
    I've got all my love to give
    and I'll survive
    I will survive

    It took all the strength I had
    not to fall apart
    kept trying hard to mend
    the pieces of my broken heart
    and I spent oh so many nights
    just feeling sorry for myself
    I used to cry
    Now I hold my head up high
    and you see me
    somebody new
    I'm not that chained up little person
    still in love with you
    and so you felt like dropping in
    and just expect me to be free
    now I'm saving all my loving
    for someone who's loving me


    http://www.youtube.com/watch?v=Tth-8wA3PdY

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw musi zniknąć
    Twój zapach z mojej poduszki
    A potem pożegnam się
    Z Twoimi szeptami w moich snach

    Następnie rozłączą się nasze usta
    W mojej duszy i sercu
    Bo Twój pocałunek
    Przeszył mnie na wskroś

    Po kawałku
    Tak Cię wymażę z pamięci
    Pocałunek za pocałunkiem
    Opuszczą mą duszę
    Pojedynczo

    Najpierw muszą ulecieć
    Moje sny o tobie i o mnie
    Nie ma już sensu dalej ich pielęgnować

    A potem zerwą się nasze więzi
    Dla naszego dobra
    Tylko pamiętaj
    Że sam dokonałeś wyboru

    Po kawałku
    Tak Cię wymażę z pamięci
    Pocałunek za pocałunkiem
    Opuszczą mą duszę
    Pojedynczo

    Jak wąż skórę
    Zrzucę z siebie wspomnienia naszych beztroskich dni
    I wymarzę z pamięci
    Cień twojej twarzy

    Po kawałku
    Tak Cię wymażę z pamięci
    Pocałunek za pocałunkiem
    Opuszczą mą duszę
    Pojedynczo



    http://www.youtube.com/watch?v=uPgWFj-ZqIE&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie zapomniałam o Ewelinie Flincie. Genialny tekst!! Tyle, że nie żałuję, że go znałam. Nie żałuję że Kochałam, choć może żałuję tylko, że kochałam go tak mocno. Reszta się zgadza.
    Tekst Katie Meluy też boski, choć bardzo smutny :(

    OdpowiedzUsuń