piątek, 29 maja 2009

Sleep To Dream...

Powiedziałam ci co czuję, ale ty miałeś to w dupie
Prosiłam, żebyś powiedział mi prawdę, ale nie miałeś odwagi

Mówisz, że miłość to piekło, którego nie potrafisz znieść

Więc oddaj mi moją miłość i wracaj tam skąd przyszedłeś, mam to gdzieś!


Stąpam twardo po ziemi i nie chodzę już spać po to by śnić o tobie

Ty nadal bujasz w obłokach, nie jesteś tym, za kogo cię uważałam

Ten umysł, to ciało i głos nie zostaną zduszone przez twój pokręcony sposób bycia

Więc, nie zapominaj tego co ci mówiłam, nie przychodź do mnie

Mam teraz własne piekło, z którym muszę się zmagać!


Jeszcze nigdy w życiu nikt mnie tak nie obraził jak ty

Musiałabym wypić całe morze wody by oczyścić swoją urażoną dumę

Najpierw pędzisz jak głupi, żeby tylko być przy moim boku

A teraz jak głupiec uciekasz, żeby się schować, a ja nie mogę tego znieść


Nie rób z tego takiej wielkiej sprawy, nie bądź taki przewrażliwiony na swoim punkcie

Już dawno przestaliśmy prowadzić tą głupią grę, więc nie musisz się tak bronić

Nie przedstawiaj mi tutaj swoich racji, oszczędź sobie tłumaczeń

Nie pokazuj mi się nawet na oczy, bo to wstyd!

Wracaj pod kamień spod którego wypełzłeś!

Zabierz cały ten smutek, który wywołałeś, razem ze swoimi prawami

Ale nie zapominaj nigdy o swojej winie...


Stąpam twardo po ziemi i nie chodzę już spać po to by śnić o tobie

Ty nadal bujasz w obłokach, nie jesteś tym, za kogo cię uważałam

Ten umysł, to ciało i głos nie zostaną zduszone przez twój pokręcony sposób bycia

Więc, nie zapominaj tego co ci mówiłam, nie przychodź do mnie

Mam teraz własne piekło, z którym muszę się zmagać!



:]

Fiona Apple - Sleep To Dream




1 komentarz:

  1. Ach Fiona - jedna z moich ulubionych artystek.
    Wprost uwielbiam Ją.
    Ubolewam tylko nad tym, że jak dotąd wydała tylko trzy płyty i nie wiadomo czy kiedykolwiek jeszcze coś nagra.

    Radek

    OdpowiedzUsuń