wtorek, 19 maja 2009

For what it's worth


Nastąpił koniec pewnego okresu

Pożegnałam się już ze wszystkimi
Jeśli to w ogóle kogoś obchodzi
Zawsze moim jedynym celem było zadowalanie innych
I omal przez to nie umarłam

Jeśli cię to w ogóle obchodzi
Chodź i poleż przy mnie
Ponieważ cała płonę
Choć to nic dla ciebie nie znaczy
Rozdarłabym słońce na części
By tylko rozświetlić twoje oczy

To jest tak mało ważne
To jest tak mało ważne
To jest tak mało ważne
To jest tak mało ważne

Rozbiłam swoją rodzinę
Sprawiając, że wszyscy płakali
Choć to i tak niewiele znaczy
Trawi mnie powolna zaraza
Która do cna wyssała ze mnie życie
Jeśli cię to w ogóle obchodzi
Dołącz do mnie w mojej drodze
Do podnoszących się fal przypływu
Choć to nic dla ciebie nie znaczy
Zrobiłabym dziś wszystko żeby zapełnić twoją pustkę
Twoją pozbawioną Boga duszę

To jest tak mało ważne
To jest tak mało ważne
To jest tak mało ważne
To jest tak mało ważne

Nikogo nie obchodzi, gdy stoisz na samym środku ulicy
Zbierając swoje zgliszcza, by związać wreszcie koniec z końcem
Nikogo nie obchodzi, gdy lądujesz w życiowym rynsztoku
Nie masz przyjaciół, nie masz ukochanej osoby

To jest tak mało ważne
Nie mam ukochanej osoby
To jest tak mało ważne
Nie mam ukochanej osoby
To jest tak mało ważne
Nie mam ukochanej osoby
To jest tak mało ważne

Nie mam przyjaciół, nie mam ukochanej osoby

Czemu akurat ten tekst? Nie wiem. Może dlatego, że czasami czuję się tak mało ważna...

Placebo - For What's It Worth

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz