czwartek, 25 marca 2010

Siedem Mórz I Siedem Lądów

Dzisiaj coś wyjątkowo po polsku. Piękna piosenka mojej ulubionej polskiej piosenkarki, Edyty Bartosiewicz. Czemu akurat ta? Może dlatego, że dzisiejszy dzień był jednym z najgorszych i niestety kończy się wielkim dołkiem... Oby jutro było lepiej :)




Siedem Mórz i Siedem Lądów
Edyta Bartosiewicz


Deszczem zacina wiatr - to obraz minionych lat
Który to już mija dzień bezkresnej wędrówki mej?


Siedem mórz, siedem lądów

W najdłuższą z wszystkich dróg

Wysłał mnie zmęczony światem Bóg


Nieś mnie na nieznanych fiordów brzeg

Bym mogła może tam odnaleźć się


Siedem mórz, siedem lądów

W najdłuższą z wszystkich dróg

Wysłał mnie zmęczony światem Bóg

Tu niebo wydało cichy jęk

Wciąż za wcześnie by ocalić mnie


Za wcześnie...


A jeśli długo mnie nie będzie

Zaginie o mnie słuch

Znajdziesz mnie na jednej z mlecznych dróg...



Edyta Bartosiewicz - Siedem Mórz I Siedem Lądów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz