wtorek, 9 marca 2010

Chasing Cars in Pieces



(( Pieces ))

I znowu tu jestem
Tysiące mil z dala od Ciebie

 Żałosny chaos, poszarpane fragmenty tego kim jestem
 

Tak bardzo się starałam
Myśląc, że uda mi się wszystko zrobić samej
 

Ale tak wiele straciłam na swojej drodze
 
I właśnie wtedy widzę Twoją twarz

I wiem, że wreszcie należę do Ciebie
W Tobie odnajduję wszystko co kiedyś straciłam
Wołasz moje imię
I przychodzę do Ciebie w strzępach
Byś mógł mnie na nowo poskładać

 
Zatraciłam siebie całkowicie
 

Ale Ty przywróciłeś mi sens mojego istnienia 
Niczym fragmenty układanki odnajduję go w Twoich oczach
 
Właśnie wtedy widzę Twoją twarz

I wiem, że wreszcie należę do Ciebie
W Tobie odnajduję wszystko co kiedyś straciłam
Wołasz moje imię
I przychodzę do Ciebie w strzępach
Byś mógł mnie na nowo poskładać

 
Tak bardzo się starałam!

Tak bardzo się starałam, ale zawiodłam.

 
I teraz widzę Twoją twarz

Wiedząc, że wreszcie należę do Ciebie
I w Tobie odnajduję wszystko co kiedyś straciłam
Wołasz moje imię
A ja przychodzę do Ciebie w strzępach
Byś na nowo mógł mnie poskładać...



***********************************************


(( Chasing Cars ))

Poradzimy sobie ze wszystkim sami
Nie potrzebujemy nikogo ani niczego

Jeśli się tutaj położę

 Jeśli po prostu się tutaj położę
Czy zechcesz położyć się ze mną i zapomnieć o całym świecie?


Nie za bardzo wiem, jak wyrazić to, co czuję
Te dwa słowa wypowiadane są zbyt często
I już tutaj nie wystarczą.

Zmarnujmy czas uganiając się za marzeniami w naszych głowach
Potrzebuję Twojego wdzięku bym przypomniała sobie jak odnaleźć swój

Więc jeśli się tutaj położę
Jeśli po prostu się tutaj położę

Czy zechcesz położyć się ze mną i zapomnieć o całym świecie?


Zapomnij to, czego nas uczono
Zanim za bardzo się zestarzejemy
Pokaż mi ogród budzący się do życia.

Wszystko czym jestem 

Wszystko czym kiedykolwiek byłam
Jest tu, w Twoich idealnych oczach

Są wszystkim co teraz widzę

Nie wiem skąd i nie mam pewności w jaki sposób

Ale czuję, że te rzeczy nigdy się już dla nas nie zmienią


Więc jeśli się tutaj położę 

Jeśli po prostu się tutaj położę
Zechcesz położyć się ze mną i zapomnieć o całym świecie?




Kolejne dwa moje tłumaczenia, jeszcze bardziej osobiste i z konkretnym adresatem.
Wiem, że nadal marudzę i jestem istną mistrzynią w rzucaniu fochów, ale nie wyobrażam już sobie życia bez Ciebie. Sprawiasz, że znowu zaczynam wierzyć w to wielkie uczucie na "M", znowu zaczynam ufać... choć myślałam, że to już niemożliwe.
Kocham! Z każdym dniem coraz bardziej... :*



Piosenki wykorzystane:
 
Red - Pieces




 

Snow Patrol - Chasing Cars

1 komentarz:

  1. "A ja przychodzę do Ciebie w strzępach
    Byś na nowo mógł mnie poskładać..."

    A ja lubię Puzzle ;> Także poskładamy i będzie ok! :)

    OdpowiedzUsuń