sobota, 25 kwietnia 2009

Sprzeczności...



Nie ma już znaczenia, czego chcę
Nie ma znaczenia, czego potrzebuję
Nie ma znaczenia, czy nadal płaczę
Nie ważne już, czy nadal krwawię
Udałeś się w samotną podróż
I nie wiem, dokąd ona cię zaprowadzi

Nie ma znaczenia, czego pragnę
Nie ma znaczenia, czego potrzebuję
Jeśli podjąłeś decyzję by odejść
Ja nie będę błagała byś został
Skoro przy mnie czułeś się jak w klatce
To chętnie rzucę cię na wiatr i pozwolę odlecieć

Nie ma już znaczenia, czego chcę
Nie ma znaczenia, czego potrzebuję
Nie ma znaczenia, czy nadal płaczę
Nie ważne już, czy nadal krwawię
Ale chciałabym żebyś poczuł ukłucia łez
Spływających po tej twarzy, którą kochałeś przez lata...
Alison Krauss & The Union Station - "It Doesn't Matter"

---------------------------------------------------

Zasłaniam oczy
Zakrywam uszy
Proszę, powiedz mi, że te słowa to kłamstwo
To nie może być prawda, że cię tracę
Przecież słońce nie może tak po prostu spaść z nieba

Czy nie słyszysz niebios wylewających łez aniołów?

Zatrzymajcie każdy zegar
Niech gwiazdy spowije mrok
Rzeka uczuć niech płynie do mórz
Jak mam pozwolić ci odejść?
Jak mam się z tobą pożegnać?
Jak pogodzić się z tym?

Czy nie słyszysz niebios wylewających łez aniołów?

Zasłoń moje oczy
Zakryj moje uszy
Proszę, powiedz mi, że te słowa to kłamstwo...
RyanDan - "Tears Of An Angel"


Dwa sprzeczne teksty - dwa sprzeczne uczucia. Odpuścić i zapomnieć, czy walczyć i starać się? Tak wiele jest teraz we mnie sprzeczności, że sama już siebie nie poznaję i sama z sobą nie potrafię wytrzymać. Czasami wydaje mi się, że jestem gotowa przejść nad tym wszystkim do porządku dziennego, iść dalej ze swoim własnym życiem wzbogacona doświadczeniami z przeszłości (jak to mówią "przeszłość w sobie noś, a przyszłością żyj"). Ale po takich dniach i nocach jak wczorajsze, znowu wszystko się we mnie gotuje i za wszelką cenę nie chcę uwierzyć w to, co się stało, nie chcę się poddać. Tylko jaki sens walczyć o coś, co z góry skazane jest na przegraną? Mam nadzieję, a może nawet i drobne przeczucie, że już niedługo szala moich uczuć zacznie przechylać się w stronę odpuszczenia i zapomnienia. Tak bardzo chciałabym teraz wiedzieć co dla mnie byłoby najlepsze... Nie znoszę zmian :/


Piosenki:
Alison Krauss & The Union Station - It Doesn't Matter
RyanDan - Tears Of An Angel

2 komentarze:

  1. Sprzeczności...
    sam jestem ich pełen.
    Tych piosenek akurat nie znam.
    Ale zdjęcie jest piękne ;)
    Sama sobie robisz te wszystkie fotki, które my - wszyscy czytający - mamy okazję podziwiać na blogu?
    Co do zmian, to chyba nikt ich nie lubi, choć to zależy od tego jaka to zmiana.Nie każda zmiana w końcu jest zła, czasem przynosi ze sobą coś pozytywnego.A czasem zmiana to jedyny ratunek by móc dalej żyć lub żyć lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. To pisałem ja - Radek.
    Jak zwykle zapomniałem się podpisać :P

    OdpowiedzUsuń