czwartek, 30 kwietnia 2009

I need some sleep...




Potrzebuję odrobiny snu Nie mogę już tak dłużej żyć
Próbuję liczyć owce
Ale zawsze znajdzie się jedna, którą pominę


Wszyscy mówią, że za bardzo się zaangażowałam
 
Wszyscy mówią, że powinnam sobie odpuścić
Powinnam sobie odpuścić Potrzebuję odrobiny snu
Czas uśpić to umęczone ciało
Za bardzo w to wszystko zabrnęłam
Zapominając, że świat nadal się obraca

Wszyscy mówią, że za bardzo się zaangażowałam  
Wszyscy mówią, że powinnam sobie odpuścić
Powinnam sobie odpuścić


Muszę sobie odpuścić

Muszę sobie ciebie odpuścić...


Dzisiaj był jeden z tych gorszych dni. Żeby nie powiedzieć, beznadziejnych. Mam już dość snów! Są strasznie mONotematyczne. Minął miesiąc, a ja może przespałam z pięć spokojnych nocy. Wykańcza mnie to. Zamiast wypocząć podczas tego krótkiego snu, to ja jeszcze się pogrążam i wstaję o wiele bardziej zmęczona niż kiedy się kładłam. Dlaczego nie mogę tak po prostu iść dalej ze swoim życiem i zapomnieć o tym co było? Gdzie jest sens w tym wszystkim? Coraz częściej zastanawiam się nad całkowitym zniknięciem. Nad odcięciem się od przeszłości kategoryczną, grubą linią za którą nie będzie już nigdy powrotu... Nie daję już rady :( i sama już nie wiem co robić...

2 komentarze:

  1. Wszystko to siedzi w Twojej głowie, niestety nie tak łatwo jest się odciąć. Usiądź i spokojnie przemyśl co sprawia Ci przyjemność... i zacznij to robić, wypieraj każdą myśl o nim, nie roztrząsaj już tego, inaczej nie zapomnisz :( Idź na zakupy i szukaj najładniejszych kolczyków, aż je znajdziesz, skup się na tym! Skup się na sobie!!!!! Bądź egoistką! Wiesz dobrze że po gówniarzach można się spodziewać samych niedojrzałych rzeczy ale Ty jesteś ponad to. Pisz o Tym co sprawiło Ci przyjemność tego dnia a nie to co Cię przygnębia. Myśl o tym, że jesteś szczęśliwa bez niego, bo jesteś! Jesteś sobą, bogata w cudowne cechy, szczera, otwarta, inteligentna! Wyjdź do ludzi, idź na imprezę, idź na spacer do parku, umów się ze znajomymi, rób to na co nie miałaś czasu, zapisz się na kurs tańca - polecam taniec brzucha albo salsę - albo zapisz się na siłownie, nawet nie wyobrażasz sobie jakie ciacha chodzą na siłownie :D Myśl o sobie, zajmij się sobą nie nim... nie roztrząsaj już tego... nie warto, nie dla niego.Jesteś naprawdę wyjątkową osobą, wielu ludziom zależy na Twoim szczęściu, ono na pewno się znajdzie tylko się musisz na początek wysilić i zająć sobą - pokochać siebie - bądź EGOISTKĄ! :* myślę że tego Ci baaardzo potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie od dziś wiadomo, że organizm się regeneruje podczas snu.Także zdrowy sen to podstawa!

    Radek

    OdpowiedzUsuń