poniedziałek, 27 kwietnia 2009

Addicted

Nie myślałam, że to nastąpi tak szybko... Szczerze mówiąc, jeszcze przedwczoraj myślałam, że minie wiele tygodni, jeśli nie miesięcy, zanim podejmę w sobie decyzję... postanowienie, że chcę jak najszybciej zapomnieć i zdusić w sobie wszystkie te uczucia. Jednak dzisiaj przelał się kielich goryczy jaki w sobie nosiłam po tym rozstaniu. I kto pomógł? No oczywiście on sam ;).

Przechodzę na ostry odwyk!


Jesteś niczym narkotyk

Niczym potężny demon, któremu nie potrafię się przeciwstawić 
Zupełnie jakbym się zacięła 
Ilekroć cię widzę, mam ochotę uciekać 
Choć wiem, że oddałam ci nad sobą pełną władzę
Mam wrażenie, że jedyne towarzystwo, jakiego ostatnio szukam 
To całe to nieszczęście wokół mnie 

Jesteś niczym pijawka wysysająca ze mnie wszystkie siły
Mam wrażenie, że nie jestem w stanie oddychać 
Jeśli nie czuję cię w swojej krwi 
Choć wiem, że oddałam ci nad sobą pełną władzę
I zdaję sobie sprawę, że pewnie nigdy do końca się od ciebie nie uwolnię


Mam wrażenie, że nie mogę oddychać 
Mam wrażenie, że niczego nie dostrzegam
Niczego poza tobą
Jestem od ciebie uzależniona

Mam wrażenie, że nie jestem w stanie myśleć
Bez ciebie wkradającego się w moje myśli 
W moje sny 
Zawładnąłeś mną 
I już dawno przestałam być sobą
 
Mam wrażenie, że się pogubiłam 

Że poddaję się powoli 
Jesteś niczym duch, który mnie nawiedza
Zostaw mnie w spokoju!! 
Wiem, że te wszystkie myśli w głowie 
Nie należą do mnie 
I wiem, że nigdy się nie zmienię
Jeśli ostatecznie z ciebie nie zrezygnuję

Jestem od ciebie uzależniona 
Potrzebuję ratunku bo inaczej nie dam rady 
Jeszcze tylko jedna działka 
Obiecuję, że sobie z tym poradzę 
Zajmę się tym, rzucę to 
Jeszcze tylko ten jeden raz
A potem już dość
Jeszcze tylko odrobinkę, bym mogła przeżyć ten jeden dzień!!
 
Mam wrażenie, że nie mogę oddychać 

Mam wrażenie, że niczego nie dostrzegam
Niczego poza tobą 
Jestem od ciebie uzależniona 
Mam wrażenie, że nie jestem w stanie myśleć 
Bez ciebie wkradającego się w moje myśli 
W moje sny
Zawładnąłeś mną 
I już dawno przestałam być sobą...




1 komentarz:

  1. Kelly - cóż mogę powiedzieć - świetny głos!!

    Radek

    OdpowiedzUsuń