piątek, 24 kwietnia 2009

Quiet Times



Jeśli zapytałbyś mnie, gdzie najchętniej bym się dziś udała
Powiedziałabym, że do tego samego dnia co dziś, ale rok temu
Kiedy jeszcze oboje staraliśmy się, by każde z nas było szczęśliwe
Kiedy wszystkiemu jeszcze towarzyszyła nadzieja

Jest mi wystarczająco ciężko borykać się z tym światem
I łapać się wszystkiego co jeszcze ma sens
Nawet bez tych momentów ciszy, które na nas sprowadziłeś

Znowu będę musiała uciekać
Ale jestem pewna, że gdzieś indziej odnajdę swoje miejsce
Zobaczyłam już wszystko co miałam zobaczyć i to z każdej strony
Dzięki temu znowu zatęskniłam za łonem rodziny

Jest mi wystarczająco ciężko borykać się z tym światem
I łapać się wszystkiego co jeszcze ma sens
Nawet bez tych momentów ciszy, które na nas sprowadziłeś

Wciąż za tobą tęsknię
Wciąż cię pragnę
Ale wiem, że nie mogę cię mieć
Nawet kiedy jesteś obok mnie...

Pewnie będę musiała zabrać cię ze sobą w tym złamanym sercu
Choć wolałabym cię tu zostawić
By móc zapomnieć wszystko co widziałeś i wiedziałeś
By wymazać wszystkie myśli o tobie

Pamiętam jak szliśmy ulicą, trzymałeś mnie za rękę i uśmiechałeś się
Dziś już nie zakochałabym się w tej chwili, wiedząc jak to się skończy
Bo i tak trafiłabym na te same chwile ciszy, które na nas sprowadziłeś

Tęsknię za tobą
Wciąż cię pragnę
Ale wiem, że już nie wrócisz
Wciąż cię potrzebuję
Choć nie mogę cię mieć
Nawet jeśli jesteś obok mnie...

3 komentarze:

  1. Ehh, przykro mi, że tak to wszystko się potoczyło. Ale będzie dobrze, zobaczysz...
    Piosenka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka jest boska... I fajnie przetłumaczyłaś.

    Zawsze mnie bierze na refleksje jak czytam tego Twojego bloga. Może on faktycznie pomoże Ci uciszyć ból, który nosisz w sobie.

    Trzymaj się :* Twój Lejj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Dido.
    Ale z albumu "Safe Trip Home" to od "Quiet Times" wolę "Don't Believe In Love" albo "Grafton Street".Ale rozumiem, że dla Ciebie utwór ten ma/miał szczególne znaczenie.
    W sumie jest ładny.

    Radek

    OdpowiedzUsuń