niedziela, 22 listopada 2015

WAKE ME UP (when it's all over)



Wake Me Up
(Avici feat. Aloe Blacc / GLEE)

Przemierzam ciemność na wyczucie
Prowadzona biciem mego serca.
Nie wiem dokąd zaprowadzi mnie ta podróż.
Wiem za to, gdzie ją rozpocząć.

Mówią, że jestem za młoda, żeby zrozumieć,
Twierdzą, że żyję bujając w obłokach,
Że życie ominie mnie, jeśli nie przejrzę na oczy.
Cóż, nie mam nic przeciwko temu.

Więc obudź mnie, gdy będzie już po wszystkim,
Kiedy będę mądrzejsza i dojrzalsza.
Cały ten czas próbowałam odnaleźć siebie,
A nie wiedziałam, że się zgubiłam


Próbowałam unieść ciężar tego świata,
Mam jednak tylko dwie ręce.
Chciałabym mieć szansę zwiedzić cały świat,
Ale nie zrobiłam jeszcze żadnych planów.

Chciałabym już zawsze zostać taka młoda,
Bez strachu móc zamknąć oczy.
Życie jest grą stworzoną dla każdego z nas,
A miłość jest w niej nagrodą.

Więc obudź mnie, gdy będzie już po wszystkim,
Kiedy będę mądrzejsza i dojrzalsza.
Cały ten czas próbowałam odnaleźć siebie,
A nie wiedziałam, że się zgubiłam.

...nie wiedziałam, że się zgubiłam...



i jeszcze w bliższej mi wersji Glee, w pięknym wykonaniu Lea Michelle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz