czwartek, 26 listopada 2015

Shake It Out



Shake It Out
(Florence + The Machine)

Żale zbierają się wokół jak starzy przyjaciele.
Są tutaj, by przypomnieć Ci Twoje najgorsze chwile.
Nie widzę wyjścia z tej sytuacji, nie widzę wyjścia.
I wszystkie upiory wychodzą, żeby się zabawić.
Każdy z mych demonów domaga się tego co swoje,
Ale ja wolę niektóre rzeczy zachować dla siebie.
Wolę swoje problemy trzymać w tajemnicy,
Bo wiem, że najciemniej zawsze jest przed świtem.

Byłam głupia, byłam ślepa,
Nigdy nie potrafiłam przeszłości zostawić za sobą.
Nie widzę wyjścia z tej sytuacji, nie widzę wyjścia.
Zawsze i wszędzie ciągnę ten ciężar za sobą.

Wszystkie te pytania brzmią tak żałośnie w mojej głowie.
Dziś zamierzam pogrzebać ich ciężar w ziemi,
Bym mogła swoje problemy trzymać w tajemnicy,
Bo wiem, że najciemniej zawsze jest przed świtem.

Otrząśnij się z tego! Otrząśnij się z tego!
Tak ciężko jest tańczyć z diabłem na plecach,
Więc pozbądź się go!

Koniec z moim niewdzięcznym sercem!
Dziś wytnę je i wprawię w ruch jeszcze raz,
Bo lubię swoje problemy trzymać w tajemnicy.
Wiem, że najciemniej zawsze jest przed świtem.

Otrząśnij się z tego! Otrząśnij się z tego!
Tak ciężko jest tańczyć z diabłem na plecach,
Więc pozbądź się go!

Tak ciężko jest tańczyć z diabłem na plecach,
Ale czy mając choć cień szansy cofnęłabym czas?
To był przyjemny romans, ale pozostawił mnie niespełnioną.
I już wiem, że najciemniej zawsze jest przed świtem.

Będę przeklęta jeśli się z tego otrząsnę,
Będę przeklęta jeśli tego nie zrobię.
Wznoszę w mroku toast za koniec mojej drogi.
Jestem gotowa cierpieć, jestem gotowa znów mieć nadzieję.
To niczym strzał w ciemno wymierzony prosto we mnie,
Bo szukając nieba odnalazłam w sobie diabła.
Szukałam nieba, odnalazłam w sobie diabła.
I do diabła z tym, niech tak właśnie będzie!

Otrząśnij się z tego! Otrząśnij się z tego!
Tak ciężko jest tańczyć z diabłem na plecach,
Więc pozbądź się go!

Otrząśnij się z tego! Otrząśnij się z tego!
Tak ciężko jest tańczyć z diabłem na plecach,
Więc pozbądź się go!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz