wtorek, 17 listopada 2015

Runnin' (Lose it all)



Runnin' (Lose it all)
(Naughty Boy feat. Beyoncé, Arrow Benjamin)


Te cztery samotne ściany 
zmieniły sposób, w jaki się dziś czuję.
Uspokoiły mnie.
Ale bez Ciebie tutaj nic już nie ma znaczenia.
Więc gdzie jesteś?
Wołałam Cię.
Tęsknię za Tobą.

Gdzie jeszcze mam pójść?
Dokąd jeszcze mam się udać ścigając Cię?
Wspomnienia obracają się w pył,
proszę nie rezygnuj z nas.
Sprawiłam, że uciekasz...

Ale ja nie uciekam już od samej siebie.
Wiem, że razem jesteśmy w stanie wszystko przezwyciężyć.
Nie uciekam już...
Nie uciekam już od samej siebie.
Jestem gotowa, by się z tym zmierzyć.
Bo wiem, że stracę wszystko,
jeśli jeszcze stracę samą siebie


Zostawiłem za sobą wszystkie dręczące mnie obawy.
Uspokoiły się podczas, gdy ja nie przestaję biec.
Nie przestaję biec...
A każdy głos zawodzący w mojej głowie napędza mnie.
Wiecznie prowadzi mnie w stronę światła.

Gdzie jeszcze mam pójść?
Dokąd jeszcze mam się udać ścigając Cię?
Ścigając Ciebie uciekającą...
Ale nie uciekam już od samego siebie.
Wiem, że razem jesteśmy w stanie to przezwyciężyć.


Nie uciekam już...
Nie uciekam już od samej siebie.
Jestem gotowa, by się z tym zmierzyć


Bo wiem, że stracę wszystko,
jeśli jeszcze stracę samego siebie


Stracę wszystko, jeśli stracę samą siebie
Stracę wszystko, jeśli stracę samego siebie
Stracę wszystko, jeśli stracę samą siebie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz