wtorek, 24 listopada 2015

Let Me Down


Let Me Down
(Kelly Clarkson)

Myślę, że mogłabym zostać jasnowidzem,
Czytałam z Twojej twarzy jak z zapisanej kartki.
Widzisz, zabawna rzecz związana z wiecznością
To to, że zawsze kroczy w parze z odwiecznym nigdy.

Nie potrafię kupić ściemy, którą mi wciskasz,
To nie tak, że tego nie chcę.
Wierz mi, uwielbiam zamykać oczy i cieszyć się chwilą,
Ale na kilometr czuć od ciebie smród niezdecydowania.

I dobrze wiem, że tylko mnie zawiedziesz!
Kiedy nasz związek zaczyna się liczyć,
Ty odliczasz już do jego zakończenia.

Po prostu się mnie pozbędziesz.
Bo kiedy ja płonę - Ty się wypalasz.
Sprawisz, że będę odchodzić od zmysłów.
Bo kiedy już zaczynam myśleć,
że między nami może być coś poważnego,
Ty właśnie wtedy mnie zawodzisz.

Jestem zbyt mądra na to, żeby pokazać Ci co czuję,
Ale na tyle głupia, by ciągle trwać przy Tobie.
Chcę wierzyć, że mógłbyś się jeszcze zmienić.
Mydlenie sobie oczu jest takie sprytne...

Udaję, że ta sytuacja nie jest jeszcze taka zła
I że to co obiecujesz, kiedyś naprawdę się wydarzy.
Niczego tak bardzo nie pragnęłam, jak tego, by móc
otworzyć oczy i zobaczyć, że naprawdę się starasz,
zamiast tego, że zostawiasz mnie na lodzie.

Zawiedziesz mnie!
Kiedy nasz związek zaczyna się liczyć,
Ty odliczasz już do jego zakończenia.

Po prostu się mnie pozbędziesz.
Bo kiedy ja płonę - Ty się wypalasz.
Sprawisz, że będę odchodzić od zmysłów.
Bo kiedy już zaczynam myśleć,
że między nami może być coś poważnego,
Ty właśnie wtedy mnie zawodzisz.

Potrzebuję byś był przy mnie tak, jak obiecywałeś, że będziesz.
Za bardzo mi na tym zależy, podczas gdy Ty nie masz problemu, żeby mnie zostawić.
Potrzebuję miejsca, gdzie będę mogła odpocząć bez ciągłego zamartwiania się.
To wszystko nie jest w porządku, bo już teraz wiem, że...

Ty tylko mnie zawiedziesz!
Kiedy nasz związek zaczyna się liczyć,
Ty odliczasz już do jego zakończenia.

Po prostu się mnie pozbędziesz.
Bo kiedy ja płonę - Ty się wypalasz.
Sprawisz, że będę odchodzić od zmysłów.
Bo kiedy już zaczynam myśleć,
że między nami może być coś poważnego,
Ty właśnie wtedy mnie zawodzisz.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz