niedziela, 21 lutego 2010

The Story

Mówi się, że ile ludzkich istnień - tyle życiowych historii... Dlatego cieszę się, że pośród tych wszystkich historii Twoja stała się częścią mojej :* ;)

Te wszystkie linie przebiegające przez moją twarz
Opowiadają Ci historię o tym, kim jestem
Tak wiele historii o tym, gdzie byłam

I jak znalazłam się tu, gdzie jestem teraz

Ale te historie tak naprawdę nie znaczą nic

Jeśli nie mamy nikogo, komu moglibyśmy je opowiedzieć

To prawda... Zostałam stworzona dla Ciebie


Zdobyłam wszystkie górskie szczyty

Przepłynęłam wzdłuż cały ocean

Przekroczyłam wszystkie granice i złamałam wszelkie reguły

Ale zrobiłam to wszystko dla Ciebie, Kochanie

Bo nawet, kiedy byłam doszczętnie spłukana

Ty sprawiłeś, że poczułam się jak milion dolców

Zrobiłeś to... Zostałam stworzona dla Ciebie


Teraz widzisz uśmiech wykwitający na mych ustach
Skrywający słowa, które nigdy nie padają

I wszyscy moi przyjaciele myślący, że urodziłam się pod szczęśliwą gwiazdą

Nie wiedzą jaki chaos panuje w mojej głowie

Nie, nie wiedzą kim tak naprawdę jestem
Nie wiedzą przez co przeszłam tak, jak Ty

I wiem, że zostałam stworzona dla Ciebie


A te wszystkie linie przebiegające przez moją twarz

Opowiadają Ci historię o tym, kim jestem

Tak wiele historii o tym, gdzie byłam

I jak znalazłam się tu, gdzie teraz jestem

Ale te historie tak naprawdę nie znaczą nic

Jeśli nie mamy nikogo, komu moglibyśmy je opowiedzieć

To prawda... Zostałam stworzona dla Ciebie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz