niedziela, 7 lutego 2010

Nobody Knows...

bo czasami opadają ręce...


Nobody Knows
Pink

Nikt nie wie poza mną, że czasami płaczę
Gdybym tylko potrafiła udawać, że śpię

W chwili gdy moje łzy zaczynają płynąć

I po kryjomu zerkam zza tych ścian
Myślę, że nikt tego nie wie

Nikt tego nie wie

Nikt tego nie lubi

Nikt nie lubi tracić swojego wewnętrznego głosu

Tego samego, którego słyszałam kiedy moje życie dokonywało wyboru
Ale myślę, że nikt o tym nie wie

Nie, nie, nikt o tym nie wie


I nikogo to nie ob
chodzi
Że w dzisiejszych czasach liczy się wygrana lub przegrana

A nie to jak prowadziło się grę

A droga ku ciemności zawsze znajdzie sposób by rozpoznać moje imię

Ale myślę, że nikt o tym nie wie


Skarbie, zachowam twój sekret dla siebie

Nie ma drugiego takiego miejsca na świecie, gd
zie mogłabym teraz być
Skarbie, nie wydaje ci się, że czasami czuję się zupełnie sama?

Na kogo będę mogła liczyć, kiedy odleci ostatni z mych aniołów

i nie będę potrafiła się odnaleźć?
Nikt tego nie wie


Ale jutro wciąż tutaj będę, mój pr
zyjacielu
Zbudzę się i zacznę wszystko od początku

Nawet jeśli wszyscy odejdą


Nie, nie, nikt tego nie wie

Nikt nie zna rytmu mojego serca

Nikt nie wie jak bije kiedy leżę spowita ciemnościami
Podczas gdy cały świat pogrążył się we śnie

Nikt tego nie wie

Nikt tego nie wie poza mną..




Pink - Nobody Knows:

1 komentarz:

  1. "Na kogo będę mogła liczyć, kiedy odleci ostatni z mych aniołów
    i nie będę potrafiła się odnaleźć?
    Nikt tego nie wie"

    Ja wiem... na mnie zawsze możesz liczyć :* :)

    OdpowiedzUsuń