niedziela, 14 lutego 2010

Believe Again


Czy kiedykolwiek wpatrywałeś się w deszcz
Myśląc, że ciemne chmury nigdy nie odejdą?
Czy kiedykolwiek krzyczałeś w pustkę mroku
Myśląc, że nikt Cię nie słyszy?


Na tej krętej drodze prowadzącej do Ciebie

Zostawiałam ślady napiętnowane moją przeszłością


Straciłam wiarę w miłość, ale dzisiaj znowu w nią uwierzyłam

Moje serce było rozbitym miejscem, ale dzisiaj znowu czuję się spełniona

Podarowałeś mi uczciwość, a w to naprawdę warto wierzyć
I ja w to wierzę

Uwierzyłam na nowo...


Czy kiedykolwiek kręciłeś się w kółko pozbawiony kontroli
Zupełnie jakbyś nigdy nie widział drogi przed sobą?

Czy kiedykolwiek złapałeś się na bezustannym patrzeniu wstecz

Coraz bardziej przybliżając się do krawędzi?


Modliłam się o światło, które dzisiaj widzę w Twoich oczach

I Bóg mi świadkiem, że nigdy się nie poddałam


Wierzę, że niemożliwość można pokonać

Wierzę w cuda zrodzone z miłości mieszkającej w nas wszystkich


Straciłam wiarę w miłość, ale dzisiaj znowu w nią uwierzyłam

Moje serce było rozbitym miejscem, ale dzisiaj znowu czuję się spełniona

Podarowałeś mi uczciwość, a w to naprawdę warto wierzyć

I ja w to wierzę

Uwierzyłam na nowo...

DZIĘKUJĘ :* :*



Delta Goodrem - Believe Again:

2 komentarze:

  1. ...Podarowałeś mi uczciwość, a w to naprawdę warto wierzyć...

    Ja po prostu jestem sobą :) :*






    ps. bo to do mnei prawda? ;> :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No jesteś... taki wspaniały, kochany, cierpliwy, wyrozumiały, słodki i cudowny... i taki mój ;) :*

    p.s. oczywiście, że do Ciebie :D hahaha

    OdpowiedzUsuń