niedziela, 20 grudnia 2009

Sweet Surrender

hmm... ;)



SWEET SURRENDER
Sarah McLachlan


To już nie ma znaczenia
To wszystko nie ma już najmniejszego znaczenia
Ale życie, które zostawiłam za sobą było zimną pustką
Przekroczyłam ostatnią granicę, zza której nie było już powrotu
Gdzie każdy krok stawiany z wiarą zdradził mnie
I odwiódł daleko od domu

A teraz jedyne co mogę Ci zaoferować
To moje słodkie oddanie


Przyjąłeś mnie, nie zadając żadnych pytań
Odarłeś z brzydoty, która mnie otaczała
Powiedz mi kim jesteś? Może aniołem?
Czy to możliwe żebym aż tak bardzo się zagubiła?
Mam tylko nadzieję, że nie zawiodę cię, klęcząc tu przed Tobą

Więc jedyne co teraz mogę Ci zaoferować
To moje słodkie oddanie


Nie rozumiem jak to możliwe
Ale wystarczył jeden dotyk Twojej dłoni
Bym chciała całkowicie się w Tobie zatracić
Teraz brakuje mi każdej, nawet najmniejszej rzeczy...
Brakuje mi wszystkiego co ma jakikolwiek związek z Tobą

Dlatego to już nie ma znaczenia
To wszystko nie ma już najmniejszego znaczenia
Bo to życie, które zostawiłam za sobą było tylko zimną pustką

I jedyne co teraz mogę Ci zaoferować
To moje całkowite oddanie...




Sarah McLachlan - Sweet Surrender:

xoxo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz