sobota, 12 grudnia 2009

ONLY (Domknięcie)

Tłumaczenie piosenki o ogromnym znaczeniu dla mnie. Kojarzy mi się tylko z jedną osobą, o której nie warto się już rozpisywać. Wstawiam ją dzisiaj jako całkowite, ostateczne zamknięcie pewnego rozdziału mojego życia. Na dobre. Wreszcie... :D



O N L Y
Nine Inch Nails

Wraz z upływającymi dniami coraz mniej rozumiem samą siebie
 Zanikam i można powiedzieć, że tracę ostrość 
Zupełnie jakbym dryfowała w kierunku abstrakcji pod względem postrzegania samej siebie
 
Czasami wydaje mi się, że mogę spojrzeć przez samą siebie 

Czasami spoglądam przez samą siebie, na wylot

Coraz mniej zależy mi na dopasowaniu się do świata 

Twojego świata, rzecz jasna
 Bo to już nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia 
(Nie, to już nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia) 
To wszystko nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia
 Nic już tak naprawdę nie ma znaczenia

Tak, jestem samotna, ale przecież zawsze byłam, odkąd tylko pamiętam 

Może dlatego, że tak naprawdę nigdy nie byłeś prawdziwy 
Wymyśliłam sobie ciebie, żeby zranić samą siebie
 
Tak, wymyśliłam sobie ciebie, żeby zranić samą siebie

 I udało się! O tak, udało mi się w pełni!
 
Nie ma już ciebie, jestem tylko ja!

 Nie ma już ciebie, jestem tylko ja! 
Nie ma już popieprzonego ciebie, jestem tylko ja! 
Nie ma już popieprzonego ciebie, jestem tylko ja!
 Tylko ja...

Jeden mały szczegół przykuł mój wzrok 

Ten szczegół okazał się być strupem
 I nie mogłam pozbyć się tego dziwnego uczucia, że to zapowiedź czegoś złego
 Nie dawało mi to spokoju, więc cały czas rozdrapywałam tą ranę
To bolące miejsce, które próbowało się zagoić 
Ale udało mi się przez nie przedrzeć

Teraz jestem w miejscu, w którym nie powinno mnie być 

Dostrzegam rzeczy, których tak naprawdę nie powinnam widzieć 
Teraz już wiem czemu, teraz to wiem 
Rzeczy nigdy nie są już takie piękne jeśli spojrzy się na nie od wewnątrz
 
Nie ma już ciebie, jestem tylko ja!

 Nie ma już ciebie, jestem tylko ja! 
Nie ma już popieprzonego ciebie, jestem tylko ja! 
Nie ma już popieprzonego ciebie, jestem tylko ja! 

Tylko ja...


Nine Inch Nails - Only:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz