piątek, 29 stycznia 2010

DANCING

O ulotności i kruchości uczuć... (?) czy jest sens pisać więcej?


D A N C I N G
Elisa

Czas zabierze wszystkie moje myśli
I poniesie je daleko do miejsca, gdzie znowu będę mogła latać
Głębia otaczającego mnie życia przygasi pokusę życia dla Ciebie
I jeśli przyjdzie mi być samej, cisza ukołysze moje łzy
Bo wszystko kręci się wokół miłości, a ja doskonale o tym wiem
Wiem jakie życie potrafi być ulotne niczym piórko

Dlatego otaczam Cię swoimi ramionami wiedząc, że niedługo stąd odejdę
Kieruję na Ciebie swój wzrok byś dostrzegł, że nie mogę przestać drżeć

Ale nie, nie cofnę się
Za to odwrócę wzrok by ukryć się przed Twoim spojrzeniem
Bo to co czuję jest pięknie, niczym mydlana bańka
I boję się, że wystarczyłby jeden mój oddech by ją rozbić
Dlatego wolę dalej marzyć, niż musieć walczyć

Więc otaczam Cię swoimi ramionami z nadzieją, że nie zrobię nic złego
Kieruję na Ciebie swój wzrok z nadzieją, że mnie nie skrzywdzisz

Wszystko wokół znika, kiedy zatracam się w tańcu z Tobą
I nie potrzebuję niczego poza muzyką
Muzyka jest jedynym powodem, dla którego wiem, że czas wciąż istnieje
Czas wciąż istnieje
Czas wciąż istnieje

Więc otaczam Cię swoimi ramionami z nadzieją, że nie zrobię nic złego
Kieruję na Ciebie swój wzrok z nadzieją, że mnie nie skrzywdzisz
Otaczam Cię swoimi ramionami z nadzieją, że nie zrobię nic złego
Kieruję na Ciebie swój wzrok z nadzieją, że mnie nie skrzywdzisz



Elisa - Dancing:

:*

1 komentarz:

  1. "I nie potrzebuję niczego poza muzyką
    Muzyka jest jedynym powodem, dla którego wiem, że czas wciąż istnieje"
    Coś pięknego :)

    Ciekawa dedykacja ;)

    OdpowiedzUsuń