piątek, 13 listopada 2009

Say It Right to the Masquerade :P

Kontynuując poprzedni wątek... ;)

Dwie troszkę odmienne tekstowo piosenki, które łączy jeden bardzo ważny dla mnie ostatnio szczegół - całkiem seksowny rytm. Genialnie się przy nich tańczy, polecam. A tekstowo? Cóż, każdy po trochu oddaje cząstkę tej nowej mnie... Resztę pozostawiam domysłom :]



Za dnia i w środku nocy
Powiedz mi wszystko i zrób to jak należy
Albo masz w sobie to coś, albo nie
Albo twardo stoisz na ziemi, albo upadasz
A jeśli twoja silna wola jest słaba
Jeśli wymyka ci się z twoich rąk
Jeśli nie znajdujesz czasu, żeby się śmiać
To chyba coś jest nie tak z tym twoim planem

Oh, kompletnie nic dla mnie nie znaczysz
Nie, nie znaczysz dla mnie kompletnie nic
Choć masz wszystko, co potrzeba by mnie wyzwolić
I mógłbyś być dla mnie wszystkim

Nie mogę powiedzieć, że nie jestem zagubiona i że nie czuję się winna
Nie mogę powiedzieć, że nie kocham zarówno mroku jak i światła
Nie mogę powiedzieć, że nie wiem iż żyję
I wszystko co teraz czuję mogłabym ci dziś pokazać

Ale kompletnie nic dla mnie nie znaczysz
Nie, nie znaczysz dla mnie kompletnie nic
Choć masz wszystko, co potrzeba by mnie wyzwolić
I mógłbyś być dla mnie wszystkim

Z moich rąk mogę podarować ci coś, co sama zrobiłam
Z moich ust mogę zaśpiewać zwrotkę, którą sama ułożyłam
Na moim ciele mogę pokazać ci miejsce, które tylko jeden Bóg zna
Powinieneś wiedzieć że przestrzeń między nami jest świętością
Więc czy oby na pewno chcesz teraz odejść?


******* *** *******


Sceneria wokół mnie jest wręcz hipnotyczna
Zapach tajemnicy unoszący się w powietrzu
Światła i magia wokół nas
Papierowe twarze pokryte złotem
Pełno tu żołnierzy i królowych piękności
Wszyscy tacy tajemniczy
To sprawia, że przestaję nad sobą panować

Pragnę by ktoś przyciągnął moje spojrzenie
Chętnie zagram w tą grę przebieranek

To istna maskarada, miłości parada
Więc czemu nie zostaniesz tu i nie zatańczysz ze mną?
Będę prowadzić tę swoją maskaradę przez całą noc
Potrzebuję cię
Więc zostań dzisiaj ze mną

Jak w cudownym śnie, nie chcę by to dobiegło końca
Chcę grać w tym widowisku tysiąca świrów
Widziałam tu już tygrysa, widziałam rysia
Króla, rozpaczającego nad swoim życiem
Wszystkich wznoszących się i opadających

Płonących
I ja cała płonę, nie widzisz tego w moich oczach?
Chętnie zagram w tą grę przebieranek

To istna maskarada, miłości parada
Więc czemu nie zostaniesz tu i nie zatańczysz ze mną?
Będę prowadzić tę swoją maskaradę przez całą noc
Potrzebuję cię
Więc zostań dzisiaj ze mną

Muszę poznać mężczyznę kryjącego się za tą maską
Pozwól mi na to, powiedz dokąd to nas zaprowadzi, nie udawaj
Marzę, by zostać z tobą sama
Pokaż mi swoją twarz a potem zrób ze mną co chcesz

To istna maskarada, miłości parada
Więc czemu nie zostaniesz tu i nie zatańczysz ze mną
Będę prowadzić tę swoją maskaradę przez całą noc
Potrzebuję cię
Więc zostań
Zostań tu dzisiaj ze mną...



(tekst przypomina trochę polską twórczość disco polo :D ale w końcu to BSB, więc za dużo spodziewać się nie można ;) )






Nelly Furtado - Say It Right:


Backstreet Boys - Masquerade:

1 komentarz:

  1. czytam te posty i wlasnym oczom nie wierze
    nie wiem co sie stalo i skad ta nagla przemiana, ale moze to daje mi szanse zebys znowu zaczela sie do mnie odzywac i zapomniala o tym co zrobilem. Pomyslisz o tym?
    Przesluchalem plyte z muzyka, ktora mi zgralas, a ze lubisz dedykacje muzyczne, to moze ja cos skromnie od siebie?

    lemar - if she knew :-)))

    Ł.

    OdpowiedzUsuń