poniedziałek, 10 sierpnia 2009

I FUCKING HATE YOU!!!!!!!!

Miara się przebrała! Mam już serdecznie dość kłamstw, upokorzeń i poniżeń. Nie zasłużyłam sobie na to. Dałam z siebie wszystko co tylko mogłam dać, a w podziękowaniu dostałam tylko po tyłku i to bardziej niż ktokolwiek mógłby to sobie wyobrazić. Nie spodziewałam się, że osoba, na której tak mi zależało może okazać się skończonym, bezmyślnym kretynem, który nie potrafi postępować z ludźmi. Gratuluję kierowania się tylko swoim własnym interesem i deptaniem każdego, kto stanie na drodze. Zasługuję na więcej od życia. Nigdy nie pozwoliłabym żeby to zaszło tak daleko, gdybym nie potrzebowała Twojego wsparcia. Cóż... O wszystko i tak musiałam sama walczyć, bo Tobie ciężko się było odrobinę wysilić. (...) Zrób mi tę przyjemność i zniknij z mojego życia raz na zawsze, jeśli nie potrafisz zachować się jak poważny, odpowiedzialny mężczyzna!

Chętnie bym Cię zniszczyła, za to wszystko co mi zrobiłeś
Każdego dnia już będę Cię za to obwiniać
Nawet jeśli wytłumaczysz każde ze swoich pierdolonych, bzdurnych kłamstw
To tylko sprawi, że będę chciała Cię złamać

Rzucasz mnie na same dno
Plugawisz moje imię
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Ale to już koniec
Nawet nie waż się patrzeć w moją stronę
Nie myśl, że to z mojej strony jakaś gra
Bo kurewsko Cię nienawidzę
Jesteś cholernym kłamcą
Chętnie powiesiłabym Cię za jaja
Jesteś taki sam jak wszyscy!!

Wykorzystałeś mnie jak tylko mogłeś
Każda myśl o Tobie, sprawia że chce mi się rzygać
Wszyscy wiedzą, że jesteś fałszywy
Jesteś wszystkim, czego nienawidzę
A ja wszystkim, czym nigdy nie będziesz!!

Rzucasz mnie na same dno
Plugawisz moje imię
Doprowadzasz mnie do szaleństwa
Ale to już koniec
Nawet nie waż się patrzeć w moją stronę
Nie myśl, że to z mojej strony jakaś gra
Bo kurewsko Cię nienawidzę
Jesteś cholernym kłamcą
Chętnie powiesiłabym Cię za jaja
Jesteś taki sam jak wszyscy!!



Godsmack - I Fucking Hate You


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz