piątek, 7 sierpnia 2009

Speak Your Heart (bez znaczenia...)


Coś bez związku i już bez większego znaczenia, ale za to z ładnym tekstem :(


Doskonale wiem, co chciałeś powiedzieć
Potrafię to wyczytać w Twoich oczach
Możesz powiedzieć mi wszystko. co ukrywasz
Z Twojej strony nic mnie już nie zaskoczy

Czemu wciąż szepczesz, odwracając swoją twarz?
Mówisz, że miłość nie jest wcale taka prosta dla Ciebie
Czemu sądzisz, że ja się jej nie boję?

Wpuść mnie, lub pozwól odejść na zawsze
Czas, żebyś powiedział mi na czym stoję
Nie poddam się, jeśli nie będziesz tego chciał
Po prostu otwórz usta i powiedz to...

Pozwól przemówić swemu sercu

Mówiłeś kiedyś, że cały świat znika, kiedy jesteś ze mną
Nie chcę do końca życia być Twoim powtarzającym się snem
Wypuść mnie, lub pozwól zostać po wschodzie słońca
Chcę być prawdziwa dla Ciebie, koniec z ukrywaniem

Wpuść mnie, lub pozwól odejść na zawsze
Czas, żebyś powiedział mi na czym stoję
Nie poddam się, jeśli nie będziesz tego chciał
Po prostu otwórz usta i powiedz to...

Pozwól przemówić swemu sercu
Pozwól przemówić swemu sercu
Pozwól przemówić swemu sercu



Lizz Wright - Speak Your Heart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz