poniedziałek, 29 listopada 2010

for a WOMAN...

Kobieta: "Dla Ciebie Wszystko!"
Mężczyzna: "Dla Ciebie Wszystko, poza..."

Trzeba dodawać więcej?

Po dzisiejszym dniu, bez komentarza.





W O M A N
Tina Arena



Widziałam już chyba wszystko
I przesiąkłam tym po brzegi

Oddychałam światami, o których Ty nie masz pojęcia

Smakowałam pocałunki pod wpływem chwili

I choć były piękne, nie było w nich cienia emocji


Czy wiesz co dla kobiety znaczy miłość,

Która wydaje się być tą właściwą?

Czy wiesz jak to naprawdę jest

Stoczyć walkę z kamienną twarzą

I wrócić żywa do domu,

Kiedy jest się kobietą?


Stąpałam na krawędzi życia

Grunt osuwał mi się spod stóp

Wkładałam sukienkę nawet kiedy mnie to bolało

Tylko po to, żeby zadowolić innych,

Bo nauczyłam się żyć z bólem

Bez pozwalania sobie na płacz

Zrozumiałam, że w tym świecie, żeby przetrwać

Trzeba zachowywać się jak mężczyzna.


Czy wiesz co dla kobiety znaczy miłość,

Która wydaje się być tą właściwą?

Czy wiesz jak to naprawdę jest

Stoczyć walkę z kamienną twarzą

I wrócić żywa do domu,

Kiedy jest się kobietą?


Potrafię odmienić twój świat

Potrafię podarować Ci życie

Mogę godzinami nocą nucić Ci wesołe kołysanki

Patrzeć w Twoje oczy póki nie przestaną widzieć

I mogłabym ocalić Twoje życie w mgnieniu oka


Ale czy Ty wiesz co dla kobiety znaczy miłość,

Która wydaje się być tą właściwą?

Czy wiesz jak to naprawdę jest

Stoczyć walkę z kamienną twarzą

I wrócić żywa do domu?

W razie gdybyś zapomniał, jestem kobietą!

Tak, jestem kobietą.





1 komentarz: