poniedziałek, 30 sierpnia 2010

A NIGHT LIKE THIS


To chyba jedyna taka piosenka, która jeszcze czeka u mnie na nabranie pełnego znaczenia. Pomijam genialny rytm przywodzący na myśl cudowne wakacje we Włoszech, idealnie pasujący do mentalności Włochów i klimatu tam panującego. Sprawne połączenie swingu i mambo z tym rozmarzonym, miłosnym tekstem wyśpiewanym delikatnym i świeżym głosem, który za każdym razem przenosi mnie do lat 50., do epoki, kiedy kochanie kogoś było zdecydowanie prostsze.

A kiedy utwór nabierze pełnego znaczenia? Hmm… to już nie do końca zależy ode mnie :*



A Night Like This
Caro Emerald


Z miejsca, w którym jesteś

Widzisz dym unoszący się nad miejscem, w którym grają w karty.

Mijasz ich, swobodnie prześlizgując się obok straży.

Stawki rosną, czujesz to wyraźnie w swoim sercu.


Jeden z nich sprawdza, czy blefujesz.

Jest mistrzem, o którym nigdy nie pomyślałabyś, że tak uwielbia grać,

Sprawił, że teraz dotknąć chcesz nie tylko jego kart
.
Choć nigdy nie będziesz miała pewności,

Czy wygranie tej rozgrywki tak naprawdę wystarczy.


Ale spróbuj spojrzeć dalej niż na księżyc

A dostrzeżesz morze gwiazd.

Potem rozejrzyj się dookoła siebie,

A zrozumiesz, że miejsce to na dobre zapisało się w twym sercu.


Nigdy nawet o tym nie marzyłam.

Czy Ty kiedykolwiek marzyłeś o nocy takiej jak ta?

Nie mogę uwierzyć, że mogłabym nigdy nie przeżyć nocy takiej jak ta.

Nocy, kiedy wszystko co do tej pory sprawiało, że czułaś się niespełniona

Nagle przepełnia cię, kiedy tańczycie przytuleni do siebie policzkami.

Czy kiedykolwiek sobie to wyobrażałeś?

Bo ja nigdy nawet nie marzyłam o nocy takiej jak ta.


Jak wiele razy czekałam przy drzwiach by usłyszeć słodkie brzmienie dzwonka.

By usłyszeć przybycie kogoś naprawdę ujmującego.

Otworzyć drzwi i zobaczyć na własne oczy cały mój świat.


Jego sylwetka tworzy obraz nocy, której nie mogę zapomnieć.

Niesie za sobą zapach czegoś wyjątkowego co nie pozwoli mi zaznać spokoju.

Wiem z całą pewnością, że jeśli oprę się tej pokusie stracę to co najlepsze.


Więc wychodzę mu na przeciw i nagle rozumiem, że nie jestem już sama.

On stoi przede mną więc zatrzymuję się, by on wykonał pierwszy krok.


Nigdy nawet o tym nie marzyłam.

Czy Ty kiedykolwiek marzyłeś o nocy takiej jak ta?

(Nie przewidziałam nocy takiej jak ta)

Nie mogę uwierzyć, że mogłabym nigdy nie przeżyć nocy takiej jak ta.

Nocy, kiedy wszystko, co do tej pory sprawiało, że czułam się niespełniona

Nagle przepełnia mnie, kiedy tańczymy przytuleni do siebie policzkami.

Czy kiedykolwiek sobie to wyobrażałeś?

Bo ja nigdy nawet nie marzyłam o nocy takiej jak ta.



***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz