czwartek, 3 czerwca 2010

MAYBE

Cóż, może ten tekst nie do końca oddaje mój obecny stan duszy i umysłu, ale przesłanie ma to samo. Miłość jest kluczem wszystkiego. Rozwiązaniem, które może uleczyć każdego człowieka. A tego teraz właśnie mi potrzeba. Stąd moje ciągłe pretensje i upominanie się. Stąd dopraszanie się o uwagę, starania, mniejsze poświęcenia. Może to dużo. Ale czy naprawdę?
Czy naprawdę jest to tak dużo, dla kogoś kto mówi "kocham"?

Bo przecież solą życia jest miłość...


M A Y B E
Kelly Clarkson

Jestem silna, choć czasem się łamię
Jestem uparta i popełniam wiele błędów

Jestem twarda, więc życie ze mną nigdy nie będzie łatwe

Ciężko mnie rozgryźć, ciężko mnie kochać

Bywam urocza, choć jestem znużona tym wszystkim

I wszystko co musisz zrobić to przytulić mnie

Wtedy przekonasz się, zobaczysz jakie to może być przyjemne

Jeśli tylko mi zaufasz, pokochasz mnie i dopuścisz do siebie
, może...

Może kiedyś, kiedy znajdziemy się w tym samym punkcie 

Kiedy znajdziemy się na jednej drodze
I będziesz potrafił trzymać moją dłoń nie czując zagubienia...
Bez tych wszystkich wymówek
Kiedy jedynym rozwiązaniem jest byś mnie pokochał
Dopuścił do siebie, potrzebował mnie, może wtedy...

Może jedynym co musiałbyś zrobić to przytulić mnie
Żeby przekonać się i zobaczyć jakie to może być przyjemne
Jeśli tylko byś mi zaufał, pokochał mnie i dopuścił do siebie, może...

Może jestem pogmatwana jak jasna cholera

Potrafię jednocześnie być południem i północą

I pewnie nigdy nie dojdę ze sobą do ładu

Ale wiem jedno.

Moim przeznaczeniem nie jest kroczyć tą drogą bez Ciebie

Dlatego obiecuję Ci, że się postaram

Postaram się podarować Ci każdą, nawet najdrobniejszą cząstkę mnie

Każdy najdrobniejszy szczegół jaki przeoczyłeś patrząc na mnie

Może wtedy... tak, może wtedy...


Pewnego dnia będziemy razem, będziesz mnie potrzebował

I dostrzeżesz mnie w całej okazałości

I za tą każdą najdrobniejszą cząstkę mnie

Będziesz mnie potrzebował, będziesz mnie kochał

Będziesz mnie kochał


Bo ja wcale nie chcę być silna

Nie chcę być przesadnie dumna

Nie potrzebuję, żebyś mnie naprawiał

A już na pewno nie potrzebuję być odnaleziona

Bo nigdy się nie zagubiłam

Ja po prostu potrzebuję czuć się kochana

I chcę czuć się kochana przez Ciebie

I nie spocznę póki tego nie osiągnę, bo wiem, że może...


Może Ty też potrzebujesz mnie
Może powinnam wiedzieć,
Że nie wolno wkładać dłoni dwa razy do tego samego ognia
Ale myślę, że to może być...

Miłość


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz