środa, 2 listopada 2011

COSMIC LOVE

Dzisiaj jedna z najpiękniejszych piosenek o miłości. Ma wszystko co powinna w sobie zawierać taka piosenka: Moc w muzyce, piękny, choć słodko gorzki, tekst o uczuciu pełnym poświęcenia ale prawdziwym w swojej sile. A do tego czyste bicie serca :)
Moim zdaniem najlepszy utwór w karierze Florence + The Machine.





Cosmic Love
Florence + The Machine


Spadająca gwiazda spadła z nieboskłonu Twego serca
I wylądowała w moich oczach.
Krzyknęłam głośno, gdy przedzierała się przez nie oślepiając mnie.

Wszystkie gwiazdy i księżyc zniknęły,
Kiedy samą pozostawiłeś mnie w ciemnościach.
Bez szans na świt, bez szans na dzień,
Na zawsze pogrążona w zmroku
W cieniu Twego serca.

W tych ciemnościach usłyszałam bicie Twego serca.
Próbowałam namierzyć jego źródło,
Ale dźwięk nagle zanikł i pozostałam sama w ciemnościach,
Więc ciemnością się stałam.

Wszystkie gwiazdy i księżyc zniknęły,
Kiedy samą pozostawiłeś mnie w ciemnościach.
Bez szans na świt, bez szans na dzień,
Na zawsze pogrążona w zmroku
W cieniu Twego serca.

Zebrałam wszystkie gwiazdy z naszych oczu i stworzyłam mapę.
Wiedziałam, że dzięki niej jakoś odnajdę drogę do domu.
I wtedy, ponownie usłyszałam bicie Twego serca.
Zrozumiałam, że i Ty jesteś w ciemnościach,
Więc pozostałam w tych ciemnościach razem z Tobą...





Kocham Cię :*

2 komentarze:

  1. "Spadająca gwiazda spadła z nieboskłonu Twego serca
    I wylądowała w moich oczach."

    Bo tak to w sumie było, me oczy urzeczone zostały Tobą. :)
    ps. i ja Cię również!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, że to jedna z najpiękniejszych piosenek o miłości i moja ulubiona z albumu "Lungs". A jestem ciekaw co sądzisz o drugiej płycie Florence - "Ceremonials". Mnie na początku lekko rozczarowała, ale się przekonuję i w sumie zła nie jest, choć "Lungs" bardziej lubię. Mimo wszystko zawiera kilka perełek jak np. "What The Water Gave Me" czy "Shake It Out".
    Radek

    OdpowiedzUsuń