poniedziałek, 19 kwietnia 2010

If That's What It Takes :)

Mój własny komentarz będzie tutaj zbędny...

Dla A.


IF THAT'S WHAT IT TAKES
Celine Dion

Jesteś najodważniejszym z serc, jesteś najsilniejszą z dusz
Jesteś moim światłem w ciemnościach, jesteś miejscem, które zwę domem
Możesz mi wmawiać, że wszystko jest dobrze, ale ja widzę jak łamiesz się w środku
Potrafię dostrzec to w Twoich oczach
Więc nie musisz już przestraszony i samotny stawiać czoła nocy
Ja będę przy Tobie

Niech burza nabiera sił, niech świat spowija cień
Z każdym uderzeniem mojego serca, z każdym dniem bez końca.
Każda sekunda mojego życia jest obietnicą składaną Tobie
Kochanie, oddam wszystko jeśli tylko będziesz tego chciał
Jeśli tylko tego chcesz

Możesz spać w moich ramionach, nie musisz tłumaczyć niczego
Za każdym razem, kiedy Twoje serce cierpi wyszepcz moje imię
Przybędę do Ciebie nawet, jeśli pioruny trzaskać będą nad mą głową
Przecież oddałeś mi swoją miłość
Każdy Twój uśmiech jest jak ukojenie słońca, które leczy ból
Właśnie dlatego zawsze będę przy Tobie

Niech burza nabiera sił, niech świat spowija cień
Z każdym uderzeniem mojego serca, z każdym dniem bez końca.
Dla Ciebie będę twarda niczym skała, giąć się będę póki mnie nie złamią
Oddam Ci wszystko co mam, jeśli tylko będziesz chciał
Zaryzykuję wszystko, będę walczyć, będę krwawić
Położę na szali moje życie, jeśli tylko tego chcesz
Każda sekunda mojego życia jest obietnicą składaną Tobie
Kochanie, oddam wszystko, jeśli tylko będziesz tego chciał

Pokonam wichury i ulewy, pokonam dym i ogień
Nie ważne czy strach będzie rósł i jak wysoka będzie fala
Tobie oddam moje serce, moje ciało, moją duszę
Dla Ciebie przetrwam najczarniejszą z nocy i nie poddam się
Każda sekunda mojego życia jest obietnicą składaną Tobie
Kochanie, oddam wszystko, jeśli tylko będziesz tego chciał

Oddam Ci moje życie i nigdy się nie poddam
Jeśli tylko tego chcesz, obiecuję Ci
Oddam Ci moje życie i nigdy się nie poddam
Jeśli tylko tego chcesz!



Celine Dion - If That's What It Takes:
:*

2 komentarze:

  1. Nie przepadam za Celine Dion, ale ten utwór i kilka innych lubię (w szczególności "Falling Into You").Piosenka jest naprawdę piękna!Mam nadzieję, że Adam zdaje sobie sprawę jaki skarb ma ;)

    Radek

    OdpowiedzUsuń
  2. :)

    Mój komentarz również będzie zbędny :)

    A.

    OdpowiedzUsuń