wtorek, 1 grudnia 2015

When Your Feet Don't Touch The Ground



When Your Feet Don't Touch The Ground
(Ellie Goulding / org. Finding Neverland Musical)


Kiedy życie stało się takie skomplikowane?
Lata spędzone na niepotrzebnych myślach
I ten cały zmarnowany czas.
Każda zmarszczka na mojej twarzy
Jest dowodem walki o przeżycie kolejnych dni.

Kiedy życie stało się tym szaleńczym miejscem,
Dryfującym po morzu pustych fal i smutku?
Wmawiałam sobie, że mam nad tym kontrolę
I marzyłam, że nie ma w tym mojej winy.


Bo kiedy twoje stopy nie stykają się z ziemią
I twój głos nie wydaje żadnego dźwięku,
Jesteś bezpieczny, w tym miejscu,
Ponad chmurami.

Kiedy Twoje stopy nie stykają się z ziemią,
Nie czujesz tych wszystkich rzeczy, które Cię ranią.
Wtedy jesteś wolny i nie masz już żadnego powodu
Żeby zejść na dół.
Kiedy Twoje stopy nie stykają się z ziemią...

Każdy dzień wydaje się dłuższy od poprzedniego,
Tylko dlaczego ja nie staję się silniejsza?
Biegając w kółko i udając, że życie to gra
Nie sprawi, że ciemność odejdzie.

Może i jestem młoda, ale wciąż pamiętam
To przepełniające uczucie radości
I łzy płynące ze śmiechu.
Teraz wszystkie moje łzy zostały już wylane.
Możesz dalej wmawiać sobie, że jest inaczej,
Ale mnie w to nie włączaj.

 
Ponieważ moje stopy stąpają mocno po ziemi,
A wewnętrzny głos, którego nauczyłam się słuchać,
Wypowiada słowa prawdy:
"Nic nie ma sensu, jeśli buja się w obłokach"

Ze stopami na solidnej ziemi
Potrafię stawić czoła rzeczom, które mnie ranią
I wiem, że z czasem wszystko będzie dobrze.
Odnajdę spokój...

Kiedyś byłam taka, jak Ty.
Życie było dla mnie labiryntem,
Z którego nie potrafiłam znaleźć wyjścia.
Ale wiem, że to co mówię jest prawdą.
Będziesz zdumiony.
Postaraj się uwierzyć, a zobaczysz, że przyjdzie czas,

Kiedy twoje stopy nie będą stykać się z ziemią
I twój głos nie wyda żadnego dźwięku.
Będziesz bezpieczny, w tym miejscu,
Ponad chmurami.

Kiedy twoje stopy nie będą stykać się z ziemią,
Nie będziesz już czuć tych rzeczy, które Cię ranią.
I będziesz wolny, bez żadnego powodu,
Żeby zejść na dół.
Kiedy twoje stopy nie będą stykać się z ziemią...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz