wtorek, 22 lutego 2011

SET FIRE TO THE RAIN


Kolejna piosenka, która na dobre zagnieździła się głęboko w mojej duszy i sercu. Co prawda tematem nie koniecznie pasuje do mnie, ale za każdym razem, kiedy jej słucham wzbudza we mnie niesamowite emocje. Niespełniona miłość, desperacja, skrajny romantyzm, tęsknota... ehhh...
W pełni rozumiem rzesze krytyków, którzy już dawno okrzyknęli Adele jednym z największych objawień muzycznych ostatnich lat. Wszakże jej głos w połączeniu z muzyką porusza najdrobniejszą strunę duszy i serca każdego słuchacza.


Set Fire To The Rain
Adele


Pozwoliłam swojemu sercu upaść,
A kiedy upadało zapragnąłeś zdobyć wyłączne prawa do niego.

Spowita mrokiem, myślałam, że moje życie dobiegło końca,

Póki nie ocaliłeś mnie czułym pocałunkiem.

Moje dłonie zawsze były silne,

Jednak nie zdołały utrzymać mnie w Twoich ramionach

Na tyle długo, bym nie padła do Twoich stóp.


Istnieje jednak taka strona Ciebie, o której nigdy nie miałam pojęcia.

Wszystkie słowa, jakie padły z Twoich ust nigdy nie były prawdziwe,

A gierki, jakie ze mną prowadziłeś zapewniły Ci zwycięstwo.


Mimo tego podpaliłam deszcz.

Patrzyłam na jego płonące strumienie, kiedy dotykałam Twojej twarzy

I wylewałam łzy, słysząc jak płomienie wykrzykują Twoje imię.


Leżąc u Twojego boku wiem, że chciałabym zatrzymać tę chwilę.

Zamykam oczy na zawsze zachowując w sercu Twą obecność,

Bo wiem, że od Ciebie i mnie razem nie ma nic lepszego.


Istnieje jednak taka strona Ciebie, o której nigdy nie miałam pojęcia.

Wszystkie słowa, jakie padły z Twoich ust nigdy nie były prawdziwe,

A gierki, jakie ze mną prowadziłeś zapewniły Ci zwycięstwo.


Mimo tego podpaliłam deszcz.

Patrzyłam na jego płonące strumienie, kiedy dotykałam Twojej twarzy

I wylewałam łzy, słysząc jak płomienie wykrzykują Twoje imię.


Podpaliłam sobą deszcz

I wtrąciłam nas w te płomienie.

Czułam, że nasza historia powoli dobiega końca

I wiedziałam, że to ostatni raz, kiedy mogę być obok Ciebie.


Czasami zdarza mi się pędzić do drzwi,

Wyobrażając sobie, że stoisz za nimi czekając na mnie,

Choć to tak naprawdę ja cały czas czekam na Ciebie.

I choć wiem, że między nami wszystko skończone,

Nie mogę powstrzymać się od szukania skrawków Ciebie w moim życiu.


Więc podpalam sobą deszcz,

Pamiętając jak patrzyłam na jego płonące strumienie, kiedy dotykałam Twojej twarzy

I wylewam łzy słysząc jak płomienie wykrzykują Twoje imię.


Podpalam sobą deszcz

I wtrącam pamięć o nas w te płomienie.

Od dawna czułam, że nasza historia powoli dobiega końca

Więc wspominam ostatni raz, kiedy mogłam być obok Ciebie.


Zatem niech to wszystko płonie!

Niech płonie...





1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe tłumaczenie, może odrobinkę zbyt opisowe :) ale i tak jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń